For the lover of interior design...

Welcome and thank you for visiting.

To my blog followers, I thank you for your support.

My ‘Design Desire’ blog is aiming to share my interior design knowledge with anyone who is interested in the subject. Also available in Malay translation (2011 – 2015). I hope you will follow my DESIGN DESIRE journey...

If you like to work with me, simply visit my interior design website and please contact me.


DESIGN DESIRE TOPIC OF THE WEEK:


Tuesday 31 May 2011

SLEEK STORAGE ADVICE part 1/2

Good day all readers.

Just a note to share with you my lovely followers. An article I've written for Northern Homes magazine for their March issue.

Enjoy reading...

SLEEK STORAGE ADVICE part 1/2 Malay Translation:


Apa khabar semua...
Ingin saya berkongsi bersama semua pembaca, penulisan saya untuk majalah NORTHERN HOMES. Ini adalah penulisan untuk bulan March penerbitan mereka.

SELAMAT DATANG
Bahagian pertama dari sebuah rumah yang anda lihat adalah 'hallway' nya! Bilik ini biasanya sempit dan tidak terlalu luas tetapi anda masih boleh mengoptimumkan ruangan simpanan di sini. Unit yang anda pilih harus sesuai dengan ruangan yang tersedia.
Sebuah meja konsol boleh menjadi cara yang indah dan bergaya untuk menyediakan simpanan tetapi pilih sebuah konsol meja dengan laci untuk menjaga kunci anda, surat-surat apapun dan buku alamat.

BILIK AIR
Bilik mandi sering ruangan terkecil di rumah sehingga simpanan harus pintar! Jika diperlukan mempunyai unit berdiri bebas di bawah tempat sink nya. Ini menyediakan ruang untuk tuala dan aksesoris lain. Rak dinding boleh digunakan juga serta untuk paparan barangan dekoratif. Cermin almari dinding boleh menyediakan simpanan bergaya dan praktikal. Ini boleh datang dalam pelbagai gaya.



BILIK TIDUR
Almari dipasang boleh menjadi penyelesaian terbaik dalam bilik tidur. Ada ribuan gaya dan desain yang sesuai dengan anggaran setiap. Tempat tidur dengan laci atau tarik tempat tidur simpanan merupakan pilihan bagi ruangan tambahan untuk 'menyembunyikan' barang. Ini adalah tempat yang tepat untuk menyimpan selimut dan item yang digunakan mengikut musim. 
Gunakan tempat tidur berkaki. Sebuah tapak rol datar dapat disembunyikan di bawah tempat tidur. Tarik unit itu apabila anda perlu untuk mengakses item yang disimpan. Kotak direka untuk tujuan ini adalah idea yang cerdas. Bagasi anda boleh disimpan rapi di bawah tempat tidur.


You might also like:

No comments:

Post a Comment