For the lover of interior design...

Welcome and thank you for visiting.

To my blog followers, I thank you for your support.

My ‘Design Desire’ blog is aiming to share my interior design knowledge with anyone who is interested in the subject. Also available in Malay translation (2011 – 2015). I hope you will follow my DESIGN DESIRE journey...

If you like to work with me, simply visit my interior design website and please contact me.


DESIGN DESIRE TOPIC OF THE WEEK:


Sunday 8 January 2012

DESIGN DESIRE JOURNEY

Dear Design Desire readers,

Twelve months ago on the 1st January 2011 I decided to start my interior design blog and I think I've succeed in what I wanted to deliver, at least for myself. 


The blog has featured in my design tip publications, in my Malaysian TV interviews and I also entered the Decorex International 'Loves Bloggers' campaign in 2011.  

So what do I think about writing a blog? 


The answer is its interesting, a bit time consuming. I promise myself to write four topics each month and I have managed to stick to this. 


Its fascinating to view the popularity of each topic. The following topics:

were the most popular through the twelve months of this blog's existence. This year I'll continue with a mix of written blogs with some simply a selection of images. However I'll take it easy with just two topics each month. The following list is the top 10 by nationality of people reading my blog:

1) UNITED KINGDOM
2) MALAYSIA
3) UNITED STATES
4) INDONESIA
5) INDIA
6) GERMANY
7) RUSSIA
8) UKRAINE
9) HUNGARY
10) CANADA

Anyway... I wish my readers and blog commenter's a big Thank You and A Happy New Year.


DESIGN DESIRE JOURNEY Malay Translation:


Para pembaca Design Desire yang terhormat,

Dua belas bulan yang lalu pada 1 Januari 2011, saya membuat keputusan untuk memulakan blog hiasan dalaman saya dan saya fikir saya telah berjaya dalam apa yang saya mahu menyampaikan, sekurang-kurangnya untuk diri sendiri.

Blog ini telah di ketengah kan di dalam penerbitan / tulisan tips reka bentuk saya, dalam wawancara di TV Malaysia dan saya juga memasuki kempen Decorex International 'Loves Bloggers' pada tahun 2011.

Apa kah pendapat saya tentang penulisan blog? Jawapannya adalah menarik, tetapi ia mengambil sedikit masa. Saya berjanji pada diri sendiri untuk menulis empat topik setiap bulan dan saya telah berjaya memenuhi janji ini.

Pengalaman penulisan blog ini bagi saya amat menarik, lebih lebih lagi apabila saya dapat melihat kedudukan 'populariti' untuk setiap topik tulisan saya. Topik-topik berikut:



  • BATHROOM COLLECTIONS 'BATH & SHOWER'




  • SHHH... SEDUCTION




  • THE VINTAGE LOOK



  • ini adalah yang paling popular melalui dua belas bulan kewujudan blog ini. Pada tahun ini, saya akan terus dengan blog ini. Secara biasa saya akan tulis dengan beberapa pilihan yang hanya menggunakan imejWalau bagaimana pun saya akan memudah kan diri dengan hanya menulis dua topik setiap bulanSenarai berikut adalah 10 yang teratas dengan kewarganegaraan orang yang membaca blog saya: (Boleh di lihat di atas)

    Dengan ini... Saya ingin mengucap kan kepada semua pembaca Design Desire dan blog commenter saya secara besar hati Terima Kasih dan Selamat Tahun Baru.



    You might also like:

    No comments:

    Post a Comment